·152 syf.····Okunma: 26 Ocak 2024 03:07 Maalesef beklentimin altında kalan bir kitap oldu. Üslup gayet güzeldi, fakat kitaba beni bağlayan hiçbir şey yoktu diyebilirim. Bazı beğendiğim sahneler ve gerçekten yazarın anlatmak istediği şeyi güzel bir şekilde vurgulamış olduğu kısımlar hariç çok zevkli bir okuma değildi. Yazarın farklı kitaplarını merak ediyorum. İleride tekrar şans verebilirim.