·80 syf.····Okunma: 27 Ocak 2024 22:31 Merhabalarrrrrrrr değerrrrrrrli okurrrrrrrrlarrrrr.
İlk defa bir şiir kitabında kelimelerin içindeki harflerin özellikle de "r" harfinin bu kadar uzadığını gördüm. Üstte de böyle bol harfli bir giriş yapmamın sebebi buydu. Kitaba gönderme...
Birhan Keskin'in okuduğum ilk kitabıydı. Açıkçası yazarı bir tesadüf sonucunda keşfettim. Buradan da takip ettiğim çok değerli bazı okur arkadaşlar da okuyunca da bende başlamak istedim.
Bir şiir kitabına nasıl inceleme yapılır diye düşündüm. Sonra dedim sanki roman vb. türlere inceleme yazarken çok spoiler veriyorsun da şiir kitabında da olay arıyorsun. Yine duygularını belirt ki zaten şiir duygudur yaz gitsin. Senin inceleme yazmandaki asıl amacın okuduğun güzel kitapları diğer okurların da okumadan önce kitap hakkında bilgi sahibi olması. Kısacası faydalı olmak. Bu şekilde bir iç çatışmadan sonra şu anda bu satırları yazıyorum.
Kitap iki bölümden oluşuyor. Taş Parçaları ve Eski Dünya. Taş parçaları şiirinin girişinde süper bir giriş yazısı var. Yazıp yazmamak arasında çok kararsız kaldım çünkü biraz uzun. Sonra yazmama kararı aldım. Kopyala yapıştır yapacak olsam da bir şiir incelemesinde sizleri sıkmak istemiyorum.
Kısaca şunu bırakayım:
Her gün bir kez bu kitabın başına geçtim. Her gün bir kez dışarı çıktım kırık bir bulutla yürüdüm, her gün bir insana bakıp, yüzümü yere eğdim. Her gün bir gazeteye boş gözlerle baktım. Her gün birileri konuştu, onları dinliyor gibi yaptım. Her gün bir kez "neredeyim" diye sordum kendime...
Diye devam ediyor :)
Ben şiirlerini sevdim yazarın. Şu harrrrrflerrrrri çok uzatması bazen sinirimi bozsa da sevdim.
Okunur mu?
Bence okunur.
O halde okuyacaklara iyi okumalar... :)