·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2024 18:15 Sabahattin Ali’nin bütün kitapları çok güzel fakat bu ayrı bir his bıraktı. İnsanların dış görünüşü ve içi asla bir olmuyor ve sevgiyi o kadar güzel anlatmış ki bir insanın bütün insanlara olan yabancılığı ve birinin onu anlayıp tanıması ve sadece sanki o insanla yaşamış
aslında sevgiyi ve iç duyguyu çok güzel anlatan bir roman olmuş kalemine sağlık.