Sözlere aşık olmak… Duygularınızın dansıyla hiç görmediğiniz birine aşık olur muydunuz?
Gürpınar’ın okuduğum ilk kitabı oldu ve dilini çok sevdim. Çok doğal. Bağdat caddesinde akşam yürüyüşü yapmak,istiklalde tramvay sırası beklemek kadar içten. Bunu kuyrukluyıldız hatta dünyanın düz olup olmaması ile ilgili konuşulanlarda çok net görüyoruz.Hiç değişmememişiz dedim ahahha.
Bir günde elimden aktı kitap. Zevkli bir deneyimdi.