Çok çok güzel bir inceleme olmuş Feyza'cığım.Farklı noktalardan bakıp yorumlamanı başarılı buldum.Bu yaşta bu farkındalığa sahip olman beni çok mutlu ediyor.Başlangıcın ve bitirişin de oldukça çarpıcıydı. Kalemine sağlık .Yeni kitabının yorumunu da merakla bekliyor olacağım.👏