·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2024 02:51 Kitap hakkında birçok şey yazılabilir lakin ben sadece bende hissettirdiklerini yazmak istiyorum.
Kitabı okurken Raif Efendi ile ne kadar çok özdeşleştigimi hissettmemek elde değildi. O kadar güzel betimlenmiş ve o kadar güzel kaleme alınmış bir eser ki o an okuduklarinizi kendi içinizde hissetmememiz mümkün olmuyor. Raif Efendi'nin o hayattan bıkmışlığı Maria'ya olan özlemi, sevgisi her şeyi... Kısacası bende tesiri yüksek bir eser olduğunu söylemek istiyorum.
Son olarak şun notu eklemek istiyorum.
OLMASAYDI SONUMUZ BÖYLE...