Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 07 Şubat 2024 10:47 Yazarın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen kalemine hayran kaldım. Bir teknede büyüyen bir kadın, hem sağır hem dilsiz yani ahraz olan oğlu İsrafil ve kasabada bu ikisini insan yerine koyan tek kişi marangoz Musa… Bu üçünün kesişen hayatları ve denizin getirdiği davetsiz misafirlerle değişen yaşamları… Ben kitabı inanılmaz sevdim, dediğim gibi yazarın kalemine hayran kaldım. Kitap çok yorucuydu, çok acımasızdı ve çok etkileyiciydi. Özellikle sonunu bir başka sevdim. Hala okumadıysanız kesinlikle okuyun.