·216 syf.····Okunma: 21 Şubat 2024 10:16 Öncelikle kitap kulübüm için okudum ve burada çok detaylı yorum yapmama deyecek bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Bir sosyolog olarak okuyup yorumlayınca amacı, sonucu belli bir kitaba dönüşüyor. Tam anlamıyla edebi bir yazım olmadığını da belirtmeliyim. Feminist düşünceyi gerçekten anlayan kişiler için çok yavan kalan ama feminizme küstürülmüş ya da feminizmden korkutulmuş kişilere hitap edebilecek birinci dalga feminist bir kitap. Yani yazıldığı dönem için çok uç elbette ve maalesef bazı kafa yapılarının 100 küsür sene sonra bile değişmediğinin kanıtı gibi. Ayrıca daha önce hiç bir karakterden Terry'den nefret ettiğim kadar nefret etmedim.