Bonne journée
Aşk nedir? "Birbirinin gözlerinin içine değil, aynı hayallere bakmaktır Aşk..." Şeyma Reyhan Gözen Marcel Proust Sainte-Beuve'e Karşı (Aynı kahve bir sene önce 25 ₺ iken: şimdi 85₺. Bilin istedim 😁)
Edebiyat
·
2 +1'leme
·
1.562 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Uzun süredir aşka dair bildiğim tek şey hasret, özlemek... Aşkın diğer tüm tabirlerini, anlamlarını, şekillerini vs aşka dair herşeyi unuttum... 🥀 Afiyet olsun Hocam sağlıkla için huzurla okuyun. 💚 Kahve fiyatları için de cidden no comment 🤷🏻‍♀️
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
@_N_Y_ Amiiin inşallah
Sizde içmeyin çok zor bişey değil 😂😂
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
@Sonsuzluk92 😁😅😅
Aşkla ilgili Kısmı hiç görmedim bile 😂 Direk göz Kahve fiyatına gitti 😂 %60 Enflasyon var içersen ( kendime )
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
@damdanakan Teşekkür ederim, yorumlarınızla eşlik ettiğiniz için :) Çok güzel söylemiş Hypatia, zira bizim coğrafyada kafa yorulacak çok mevzu var. Seneye umarım daha iyi olur hepimiz için, bu topraklarda yaşamak. Bu hâli ile hiç hoş değil. Seneye yine değerlendirelim 😁
Dua edelim de seneye "Geçen sene ekmek 8 TL iken şimdi 80 TL" yazmış olmayalım. Bir bilen olarak yıllar öncesinden ekonominin gidişatı hakkında insanları uyardım, hep linç edildim, provakatör ilan edildim ama maalesef haklı çıktım. Bu arada "Aşk nedir ?" sorusuna da cevap vereyim: Bilmiyorum..
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
uğur bey Doğrudur hocam sorgulamadım bile.
Söyleyecek çok sözüm var ama susmayı tercih ediyorum. Çünkü bizim millet dünyanın en güzel ülkesinde olduğumuzun farkında olmadıkları için en güzel yaşam standartlarını yaşamamız gerekirken en kötü şartlarda yaşamayı kendilerine reva görüyorlar...
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Söyleyecek çok sözüm var ancak ben de detaya girip canımı sıkmak, sizin de canınızı sıkmak istemem. Diyebileceğim tek şey, yazık ediyoruz.