@damdanakan Teşekkür ederim, yorumlarınızla eşlik ettiğiniz için :)
Çok güzel söylemiş Hypatia, zira bizim coğrafyada kafa yorulacak çok mevzu var. Seneye umarım daha iyi olur hepimiz için, bu topraklarda yaşamak. Bu hâli ile hiç hoş değil.
Seneye yine değerlendirelim 😁