Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 29 Şubat 2024 23:32 · Bu kitabı 2018 yılında okumuştum ama unuttuğum için tekrar okumaya karar verdim. O yaşımda okuyup ne anladığımı çok hatırlamıyorum ama bu yaşımda okuyupta anladığım çok şey var. Her kelimesi cümlesi anlaşılmayacak derece de karmaşık ama bi o kadar da anlaşılır derecede açık. İki bölümden oluşuyor ben kitabı bitirdikten sonra ilk bölüme bi daha bi göz attım ve şunu düşündüm. Bence kitabın ilk ikinci bölümü okunursa sonra ilk bölümü daha iyi bi şekilde anlayabiliriz gibi bilemiyorum isimsiz kahramanımıza çok üzüldüm ve sinirlendim beyni mi yaktı. Bi insan nasıl kendisiyle bu kadar çelişebilir? Anlayarak okunduğunda insanın kendisinden çok fazla şeyler bulacağı bi klasikti. Tekrar okuduğuma memnunum..