Sizce?
“Hayvanlarla yakınlık kurmak, insanlarla kurmaktan daha kolay…”
Edebiyat & Roman
··4 alıntı·
38 +1'leme
·
42,5bin Gösterim
44 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Günümüz insanlarının menfaât için kurduğu yakınlıklarını baz alırsak gerçekten çok yerinde bir alıntı olmuş ...! En azından masum hayvancıklar insanlar kadar nankör değiller.. Keyifli okumalar ...💐
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ediyorum Tuba.Dediklerinde o kadar haklısın ki artık her şey çıkara dayanır olmuş 😌
Ben teşekkür ediyorum cici kız💐
Hayvanın tek beklentisi ona iyi davranman ,ama insanın insandan beklentisinin sınırı yok!
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Gerçekten öyle nasıl bir sınırsızlık içerisindeyiz yahu 😌
Kedimle bağ kurmak sahibi olduğumu bilmesini sağladım ilk saatlerde hep öyle kaldı. Kedigillerden Aslan Kaplan besleyenler ne der bilmem tabi. Ama zor uzun kurulan bir dostluk sevgi bağında paylaşılan çok değerlidir insanlarla.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 😌
Çünkü hayvanın gizli belklentileri olamaz.tüm beklentisi size bakan gözlerindeki acı mahsumiyet tir.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Oysa insanlar sadece beklentilerden beslenirler 🍂
her zaman değil.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Elbette ☺️
Reklam
Çünkü gösterilen ilginin gerçek hisler olduğunu biliyoruz...
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Bence de 😌