Günümüz insanlarının menfaât için kurduğu yakınlıklarını baz alırsak gerçekten çok yerinde bir alıntı olmuş ...!
En azından masum hayvancıklar insanlar kadar nankör değiller..
Keyifli okumalar ...💐
Kedimle bağ kurmak sahibi olduğumu bilmesini sağladım ilk saatlerde hep öyle kaldı. Kedigillerden Aslan Kaplan besleyenler ne der bilmem tabi. Ama zor uzun kurulan bir dostluk sevgi bağında paylaşılan çok değerlidir insanlarla.