"Vücudumuz sadece bacaklar, kollar gibi uzuvlardan oluşsaydı, hayata tahammül etmek kolay olurdu. Ne yazık ki, içimizde kalp adını verdiğimiz o küçük organı da barındırırız; kalbimiz, yakalandığı bazı hastalıklar sırasında, belirli bir kişinin hayatına ilişkin her şeye karşı son derece duyarlıdır; örneğin o kişinin bir yalanı -kendimize ve başkalarına ait yalanların ortasında neşe içinde yaşadığımız ve hiçbir zararını görmediğimiz halde- ne yazık ki ameliyatla aldıramadığımız bu küçücük kalbe dayanılmaz krizler yaşatır."
Sayfa 203·Kitabı okudu
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.