“Zaten onu kimse anlamamıştı.”
Diyor kitabında Halid Ziya UşaklıgilMai Yalı 4 kısa öyküden oluşmaktadır. Oldukça keyifli okuması güzel olan bu öyküler bizlere hayata dair dersler vermektedir.
Çok severek okudum. Herkese naçizane tavsiye ederim. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.