·104 syf.····Okunma: 27 Mart 2024 00:00 Hikaye diye aldığım kitap roman çıkmadı da demem artık bu kitap sayesinde. Kitabın üstünde bile hikaye yazıyor ama hikaye falan değil, roman türünde bir eser. Kitap hakkında kimsenin bunu konuşmaması da en az bu durum kadar ilginç.
İçerik ve biçime gelecek olursam... İçerik anlamlı. Ama biçimi hiç beğenemedim, baştan savma yazılmış gibi. Karışık da; diyalogları kim kuruyor, hangi bölümde kimin bakışına geçmiş vs. açık değil. Ayrıca diyaloglar samimi bir dille yazılmış ama bu virgül düşmanlığını gerektirmiyordu, WhatsApp yazışması okumuyoruz sonuçta. Ki benim WhatsApp'taki mesajlarım bile bu kitaptaki bazı kısımlardan daha esersi. Hayatımda ilk kez esersi diye bir kelime kullandım. Mutluyum. Bir insanın hayatında kaç defa esersi demesi gerekir ki çünkü.