Aforizm
@Aforizm
Takip Et
... O iyi insanlar, o güzel atlara bindiler çekip gittiler. ...
Sayfa 7
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Demirciler Çarşısı Cinayeti
Yaşar Kemal
290 beğeni
·
1 +1'leme
·
4.705 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
B. Aydoğan
Devamında "Demirin tuncuna, insanın picine kaldık." mı diyordu Yaşar Kemal
1
Aforizm
Gönderi Sahibi
Yok o 7 sayfa filan sonrası
2
B. Aydoğan
Anladım, genelde birlikte paylaşılıyor da benim aklımda öyle kalmış. Teşekkürler
1
Gizle
Şeyma R.GZN...
Sevgili Avukat Bey hiç kabul etmiyorum. Hâlâ var iyi insanlar, sesleri çıkmıyor diye yok sayamayız. Güven hepimizin en öncelikli ihtiyacı, iyi insanlar hep var ve olacaklar...
4
Aforizm
Gönderi Sahibi
Var efendim. Doğrudur 😇
2
Gizle