... O iyi insanlar, o güzel atlara bindiler çekip gittiler. ...
Sayfa 7·Kitabı okudu
Edebiyat
·
1 +1'leme
·
4.705 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Devamında "Demirin tuncuna, insanın picine kaldık." mı diyordu Yaşar Kemal
Aforizm
Gönderi Sahibi
Yok o 7 sayfa filan sonrası
Anladım, genelde birlikte paylaşılıyor da benim aklımda öyle kalmış. Teşekkürler
Sevgili Avukat Bey hiç kabul etmiyorum. Hâlâ var iyi insanlar, sesleri çıkmıyor diye yok sayamayız. Güven hepimizin en öncelikli ihtiyacı, iyi insanlar hep var ve olacaklar...
Aforizm
Gönderi Sahibi
Var efendim. Doğrudur 😇