Yazmasaydım, yaşamamış olacaktın.
Sayfa 53 - Kırmızı Kedi Yayınevi, 4. Basım, Şubat 2023.·Kitabı okudu
Şiir
··2 alıntı·
8 +1'leme
·
8,5bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çoğu zaman insanın felaketidir yazmak. Büyük lütuf iken eza olması..
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
İnsan felaketine aşıktır.
Yazmasaydım, önemin olmayacaktı :')
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
👏
Kalem oynatın biz oradan anlarız hocam 😉
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
😊