Oyunculuktan tanıdığım Ercan Kesal' in kalemini de beğendim. Otobiyografisini yazdığı kitap, sanki kendisiyle muhabbet ediyormuş gibi akıyor. Doktorluk yaptığı dönemde karşılaştığı olayları, çarpıcı hikayeleri anlatıyor. Nice Naile' ler var ülkede. Geçmişte yaşansa da hala benzer hikayeleri görüyoruz maalesef...
"Tüm yaşadıklarımız bizim olsa da ne fark eder ki. Üzerindeki kan, hikayelerini her gün kayıtsızca izlediğimiz o bahtsızların... Bunu bilin..." diyor yazar. Ne kadar haklı.
Severek okudum tavsiye ederim naçizane. İyi okumalar.
" Birbirimizin hayatlarının içindeyiz. Bundan hiç haberdar olmasak da..." Ercan Kesal
Peri GazozuErcan Kesal · İletişim Yayınevi · 20196bin okunma