Gerçek yaşanmış bir olayı okuyorsunuz kişileri araştırınca o insanları tanıyorsunuz. Başına gelenler, yaşananlar keşke hayal ürünü olsaydı dedirtiyor.
Ülkemizde sıkıntılı dönemlerinde bir arkadaşıma önermiştim ve beni arayıp sen bana bunu neden veriyorsun diyerek kızmıştı. Yani o zamanda okuması ve gerçek olmasını kaldıramamış olabilir ama okumalısınız akıcı bir tarih var sıkılmazsınız ama incir kuşlarına üzülürsünüz.