Absürd çerezlik…
İncelemem çok daha uzun olması gerekiyormuş ama bu kadar uzun yazacak yorumum yok elimde çok süründü ortalarda çok sardı ama hikayeden hikayeye geçtiği için sanırım gereksiz uzadığını hissettim sonunu zor getirdim sonlarında yine merak ettiğim için biraz heyecanlandırdı ama tatmin edici bir bitiş olmuş diyemem yani yine başa dönüyorum yazarında dediği gibi ABSÜRD benimde dediğim gibi çerezlik…
Tatlı Rüyalar
Tatlı RüyalarAlper Canıgüz · İletişim Yayıncılık · 20138,1bin okunma