büşra

İnsan neden ölümsüz değildir?" diye düşünüyor. Beyin merkezlerinin ve kıvrımlarının ne faydası var? Eğer bunların hepsi toprağa girmeye ve nihayetinde yer kabuğuyla birlikte soğumaya ve sonra da milyonlarca yıl boyunca anlamsız ve amaçsız bir hâlde dünya ile birlikte güneşin etrafında dönmeye mahkûm ise bakmanın, konuşmanın, hissetmenin ve aklın ne önemi var ki? Soğutmak ve sonra dönmek için insanı yüce, neredeyse ilahi bir zekâ ile yokluktan kurtarmaya ve sonra da sanki alay eder gibi onu toprak haline getirmeye hiç de gerek yoktur.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sarışınlara benzer hayatları. Güzel ama aptal hayatları...
Sayfa 13
Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır.
Sayfa 148·Kitabı okudu
'...bunlar neden içiyorlar ? Toplum içinde yaşamanın baskısını, yükünü hafifletmek için. Çekinmeden bağırmak, yüksek sesle gülmek için.Dışarıda bağırmak, kahkaha atmak yasaktır.'
Sayfa 148 - YKY·Kitabı okudu
Etkilenmiyor aşkın çocukça oklarından Yılmıyor sevgi sözleriyle kuşatılmaktan saldırgan gözlerin bakışlarından yok hiç çekinmesi Ermişleri baştan çıkaran bir kucak altında yumuyor gözlerini
Edebiyat