İnsan neden ölümsüz değildir?" diye düşünüyor. Beyin merkezlerinin ve kıvrımlarının ne faydası var? Eğer bunların hepsi toprağa girmeye ve nihayetinde yer kabuğuyla birlikte soğumaya ve sonra da milyonlarca yıl boyunca anlamsız ve amaçsız bir hâlde dünya ile birlikte güneşin etrafında dönmeye mahkûm ise bakmanın, konuşmanın, hissetmenin ve aklın ne önemi var ki? Soğutmak ve sonra dönmek için insanı yüce, neredeyse ilahi bir zekâ ile yokluktan kurtarmaya ve sonra da sanki alay eder gibi onu toprak haline getirmeye hiç de gerek yoktur.
Etkilenmiyor aşkın çocukça oklarından
Yılmıyor sevgi sözleriyle kuşatılmaktan saldırgan gözlerin bakışlarından yok hiç çekinmesi
Ermişleri baştan çıkaran bir kucak altında yumuyor gözlerini