Sizce ?
"İnsan dostunu, düşmanından daha zor affediyor."
Edebiyat
··1 alıntı·
5 +1'leme
·
35,8bin Gösterim
17 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bnde tam tersi 🤭Dostumu daha kolay affediyorum 👌
Eyüp size katılmıyorum bu konuda. 👌
Dostum dediğin birinden kazık yiyince şok oluyorsun ama düşmandan zaten her şeyi beklersin. Bu yüzden zor.
Kesinlikle çünkü düşmandan beklersin,ama dost dediğin kişi en hassas noktanı bilip vurduğu zaman inanın kapanmayacak türden yara açılıyor, güven,vefa,dost değer bütün değerler yara alıyor ve iylesmiyor.Ben bunu hak edecek ne yaptım oluyor hiçbir zaman ona zararınız dokunmamıştır. İnce düşürken ona o kadar çok değer verirken incinen siz oluyorsunuz. Emin olun en değer verdiniz in açtığı yara kapanmıyor canınız açıyor yutkunamiyorsunuz bile.
Düşmanından bekleyeceğin şeyi dostun yaparsa asıl darbeyi yemiş olursun.
İnsan alıştığı, güvendiği ve belki de bağlandığı insandan darbe yeyince önce kabullenemese de en büyük yarayı o açtığı için affetmesi de (kişiden kişiye değişmekle beraber) kolay olmayabiliyor.