burada Müge'ye karşı alaycı bir tavrım yoktu, öyle yansıdığı için özür dilerim kendisinden.
Aslında aksi şekilde her bir satırı derin düşüncelere gark olmuş herhangi bir Cioran eserini bu kadar kısa sürede okumasını kıskandım, benim baya uzun sürmüştü de.. :')