Benim için çok keyifli bir kitaptı . Hayatla bağları olan şeyleri seviyorum . Yeni mesleğe başlamış bir doktorun korkuları , kaygıları , kendi sahtekar gibi hissetmesi bunlar çok tanıdık geldi bana . Biraz da Bir Psikiyatristin Gizli Defteri anımsattı . Teknik terimlerle dolu değil herkesin okuyacağı tarzda bir kitap ...