Mustafa KutluHayat GüzeldirGenç Okur R. Mustafa Kutlu'nun bazı eserlerini ,ağır okuduğum kitapların ardından rahatlamak için okuyorum. Bu kitapta onlardan bir tanesi. Yazarın bazı hikâyelerinde keşke devamı olsaymış deyip hemen hayal etmeye başlıyorum...Bu kitapta da bazı hikayeler benim için öyleydi.
Özellikle "Allah Bes" başlıklı yazısını beğendim hikayede kendimden bir parça buldum. Sade ,akıcı, güzel bir kitaptı:)