Dünyada tek bir günah vardır aslında; o da hırsızlıktır… Bir insanı öldürdüğün zaman bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın veya birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun...
Kurgusunun muazzam olmakla beraber radikalizmin ne kadar tehlikeli olduğunu gözler önüne seren,çocukların silah sesi, barut kokusu yüzünden barıştan sevgiden uzakta nefret ile büyümelerini güzel kaleme almış.
Böyle bir mecrada ne yazıkki çocuklar da olduğu gibi kadın da nasibini alır.
Kadının sex objesi olarak görülmediği bir dünya umudu ile...