248 sayfa .. 19 saatte 🤦🏻🤦🏻🤦🏻.
Acaba sağ gözle ayır sol gözle ayrı okusam bu hıza ulaşır mıyım diye düşünüyorum— derken düşüncenin sonuna gelmeden vazgeçiyorum.. beyin geride kalır o zaman 😅😅😅..
Maşallahınız var Sevgican
Ne diyecem:))
O kadar ağır kitap okumuşum... sonrasında bu kitap hafif geldi.
.. hikaye güzeldi ve akıp gitti.
Lizbon'a Gece Treni okumuştum.
O kitap cidden daha bir titiz okuma gerektiriyordu ve o kitabın ağırlığına bakarak bu kitaba aynı şekilde başladım.
Fakat öyle olmadı.
Hikaye güzel ve akıcı.. öyle çabuk oldu.
:)) 🙏
Ayrıca teşekkür ederim. Bu kadar yakinen takip ve ilgili için... :))
🙏