Kitabı başlangıçta zoraki okudum, ortalarına geldiğimde konunun miras olmadığını başka şeylerin olduğunu anladım. Miras altında dışlanmışlık ama o dışlanmışlıkta yaşanan haller etkiliydi. O durumları okurken iliklerinize kadar hissediyorsunuz.
Kitabın şu sözlerle başlayan paragrafı etkileyiciydi:
"Acı çekerek iyi biri olunmaz. Acı çekerek genellikle kötü biri olunur. Kimin en çok acı çektiğini tartışmak çocukçadır. Baskı gören çocuk genellikle sakatlanır, duygusal yaşamı zarar görür...."