Ben yine bu alıntıdayım maalesef.

mavera

@bahadiroglu
·
Anne... Ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem...
Sayfa 208·Kitabı okudu
·
145 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Göğe Vurgun
Gönderi Sahibi
Her içim daraldığında düşünürüm annem acaba şuan hissediyor mu? Dünyaya bizi getiren insandan büyüyünce bu kadar bağımsızlaşmamız beni üzüyor. Bana sorsalar hep annemin kucağında, dizinin dibinde kalmak isterdim. Şimdi sıkıntım olduğunda müsait zaman bulana kadar olayın sıcaklığı kaçıyor. Ben içime atıp yola devam ediyorum