7/10
·352 syf.··
2024 9. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2024 19:00
Pek çok insanın baş ucu kitapları arasında yer almış olsa bile, konu olarak çok benlik değildi. Kurgunun abartıldığı kitapları çok benimseyemiyorum. Dönemin şartlarında var olan teknoloji günümüzde bile pek mevcut değil, o yüzden gerçekçilikten bayağı uzak buldum. Bitirmek için bitirmiş olduğum kitaplardan biridir. Akıcılık konusunda çok iyimser değilim ancak çok kötü de değil. Konu olarak ilginizi çekerse, anlatımlar ve çeviri son derece başarılı, bu kitabı beğenebilirsiniz.
İnceleme
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma
·
2.579 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aynen bende bu kitabı okuyub inceleme yazmışdım, kurgunun iyi olduğunu düşünüyorum, lakin çok sıkıyo insanı biryere kadar okuma hevesi ölüyor. Ve sadece okuyayımda sonu nasıl oldu göreyim diye okumuştum
Distopya tarzı bir kurgu olduğu için gerçekçilik beklememek gerek ama ben de okurken çok zorlanmıştım. Evet konu güzel olabilir ama hiç akıcı değildi sanki sürekli kendini tekrar ediyordu. Abartıldığını düşündüğüm kitaplardan biriydi benim için de...
Paranayalar...paranayalar...paranayalar ve güvensizliğin anksiyetenin, kaygının, akraba ilişkilerinde sadece "İDEOLOJİ"nin marjinalleştiği bir ortam kurgulandırılmış. Biz bu kitaptan tefrit ve ifrattan uzak "İTİDALİ" ders çıkarabiliriz.