Allah Sizden Razı Olsun Hocam...
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2024 17. kitabı
·
47 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2024 19:32
Selamün Aleyküm, öncelikle Erbakan Hocamızın yazmış olduğu bu kitap çok güzeldi. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Hayatıma o kadar güzel şeyler kattı ki, bu kitaptan önce ne kadar az amacım olduğunu fark ettim. Cihad, dâva ve İslam'ı anlatan çok güzel bir kitap. Müslümanların neleri başardığını, nelerin üstesinden geldiğini ve ne kadar güçlü olduklarını bir daha hatırlatmakta. Kitabı okuyunca sanki bir güç kazandım. Dâva bilincim oluştu, cesaretim arttı. Neredeyse her sayfada altını çizdiğim cümleler, paragraflar vardı. (Bu kitap hakkında ne kadar çok alıntı paylaştığımı farketmişsinizdir.) Hani Erbakan Hocamız diyor ya; "Ben ne yaptıysam Allah rızası için yaptım." diye. Allah sizden razı olsun Hocam, bu kitabı okuyan gençlere/yetişkinlere dava bilincini ve cesaretini kazandırdığınız için. İslam'ı dâva edinip, anlattığınız için. Ülkemiz ve Müslümanlık adına uykusuz kaldığınız için... Mekanı Cennet Olsun... Davam Necmettin Erbakan
Necmettin Erbakan
DavamNecmettin Erbakan · Milli Gazete Yayınları · 20136bin okunma
·
117 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Zehرa
Gönderi Sahibi
Keşke daha önce okusaydım dediğim o kitap...