Selamün Aleyküm, öncelikle Erbakan Hocamızın yazmış olduğu bu kitap çok güzeldi. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Hayatıma o kadar güzel şeyler kattı ki, bu kitaptan önce ne kadar az amacım olduğunu fark ettim. Cihad, dâva ve İslam'ı anlatan çok güzel bir kitap. Müslümanların neleri başardığını, nelerin üstesinden geldiğini ve ne kadar güçlü olduklarını bir daha hatırlatmakta. Kitabı okuyunca sanki bir güç kazandım. Dâva bilincim oluştu, cesaretim arttı. Neredeyse her sayfada altını çizdiğim cümleler, paragraflar vardı. (Bu kitap hakkında ne kadar çok alıntı paylaştığımı farketmişsinizdir.)
Hani Erbakan Hocamız diyor ya; "Ben ne yaptıysam Allah rızası için yaptım." diye. Allah sizden razı olsun Hocam, bu kitabı okuyan gençlere/yetişkinlere dava bilincini ve cesaretini kazandırdığınız için. İslam'ı dâva edinip, anlattığınız için. Ülkemiz ve Müslümanlık adına uykusuz kaldığınız için...
Mekanı Cennet Olsun...
DavamNecmettin Erbakan