·705 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2017 00:00 İlk 12 yaşında okuduğum ve ondan sonra her iki üç yılda bir tekrar okuduğum kitap. Suç ve Ceza kritiği yapmayacağım fazla klasik olur. Kült romanlar hep böyle değil midir zaten? Neyse çocukluğumdan beri Raskolnikov hayranıyım ve bu hiç değişmeyecek diye bitireyim o zaman :)