·299 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2017 00:00 Türk polisi, kendi trajedisi içinde herhalde hiç bu kadar güzel anlatılmamıştır. kolaya kaçmadan, görmezden gelmeden, kin kusmadan, polis teşkilatına ve mevcut ideolojisine bu kadar uzak bir yazarın bu kadar "içerden" bir hikaye anlatması takdire şayan.
Her Temas İz Bırakır, yazarın, yeteneklerini gözümüze sokmadan, ustaca yarattığı bir karakterin başından geçenleri gerçeklikten uzaklaştırmadan, samimiyeti hiçbir satırda elden kaçırmadan yazdığı bir kitap. bir film izlerken kahraman üzülünce üzülür, kaybedince hırslanırsınız ya bu kitabı okurken izliyorsunuz, izlerken yaşıyorsunuz. ankara'da yaşayan biri olarak pek anlamlı bir kitap olduğunu söyeyebilirim.