·318 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Haziran 2017 00:00 Murat Menteş'in okuduğum ikinci romanı. Aynı zamanda çok beğendiğim ikinci romanı.
Kitabın arkasını okuduğunuzda derhal okuyup bitirme aşkıyla yanıp tutuşuyorsunuz
"Ziyadesiyle kahkaha ve gözyaşı içeren bu serüvende, trenler gemilere çarpıyor.
İstiklal Savaşı, 85 yıl sonra devam ediyor.
Şakaklar matkapla deliniyor.
Uçaklar düşüyor.
Kaybedenler şampiyon oluyor.
Ölüler diriliyor.
Serseri kurşunlar uçuşuyor.
Ve reklamlar müşterileri ele geçiriyor.