·222 syf.····Okunma: 26 Eylül 2017 19:30 Sabahattin Ali'nin okuduğum üçüncü romanı. Ve sanırım en çok beğendiğim romanı. Sabahattin Ali'nin tasvirleri size o anı, duyguyuyu sanki oradaymışçasına hissettirebiliyor. Bu bir gerçek. Ama bu kitap diğerlerine nazaran daha içine çekiyor insanı. Kitabı elinizden bırakmak istemiyorsunuz.