·328 syf.····Okunma: 26 Eylül 2017 23:57 Öncelikle kitaptan çok fazla etkilendiğimi belirtmek istiyorum.Yutkunamadığım, tüylerimi ürperten o kadar çok cümle oldu ki. Bir de yaşanmış olay olunca...
1992-1995 Boşnak Soykırımı;
Boşnak müslümanlar Sırplar tarafından katlediliyor.Tek nedeni "müslüman" olmaları ve "Türk" soyundan geldiğini düşünmeleri.SKitabın sonunda yazarın ekledikleri gerçekten yanıt bekleyen sorular. (BM ile ilgili)
Empati dahi yapılamayacak yaşanmışlıklar , yapılan iki yüzlülüğü, ihaneti, belki duyduğumuzda kulaklarımıza dahi inanmayacağımız işkenceleri yazar tüm gerçekliği ile önümüze seriyor.
Suada'nın dilinden dinliyoruz.Acısını , nefretini, inancını ve bir de Tarık'a olan aşkını.
Geçmişi acılarıyla da olsa paylaşmak gerek . Gerçeği öğrenmek adına mutlaka okunulması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.