diğer kitaplarından sonra buna geçmek lazımmış aslında. ilgimi çeken konular olsa da hem sıkıldım hem aşırı güvenerek okuyamadım üstünkörü geçmemin sebebi de güncelden çok uzak örnekler üzerinden açıklamış. tarihe ilgim yok benim. zorla bir şeyler okuyoruz kültür anlamında ama yok kardeşim o kadarı yok yani. yazara da kuruldum birkaç konuda. on üzerinden altı. emek var.