"Aşkın olduğu yerde, er ya da geç ayrılık vardır."
Edebiyat
··1 alıntı·
22,2bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Derste bir hocamız, "aşkta vuslata eren ancak gâvur kısmıdır" demişti.
Aşk güzel bir niyet ile başlanıp sadakat ile sulanıp ihlas ile bakılırsa vuslat başka bir şey olmaz
Her bitiş bir başlangıç demek isterdim ama nereye kadar :)
Aynen öyle
“ bir şeyler başlıyor bitmek için. Gece'ye...
Reklam
hamstır