Lafı uzatmayayım, o gece ne kadar acı çektiğimi, ne büyük bir pişmanlık yaşadığımı anlatamam.
1000Kitap
··1 alıntı·
6,4bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Anlatsam da anlayamazsın...
O yüzden boşver...
Esra bencede