Okuduğum ilk kitap ve bana okuma alışkanlığı kazandıran bir kitap eğer kitap okumaya başlamak istiyorsanız Beyza alkocun kaleminden karantinayi okuyabilirsiniz.bu kısımdan sonrasi spoiler icerir (spoiler) 1. Kitapda enderin Onur'a ve zeynebe çok iyi davranması fakat onura kim olduğunu unuturmaya çalışması aralarinda geçen duygusal konuşma... 3. Kitap bana etkileyici ve sürükleyici gelmedi,onurun annesinin hayatta olması onurun babasının ortaya çıkması zeynebin daha 20 yaşında evlenmeden hamile kalması ve ailesiyle arasının bozulması 3. ve 4. Kitap bana gereksiz detaylar verilmiş gibi geldi 5. Kitapda onurun zeynebe olan büyük aşkı anlatıldı bütün kötü anlarinin yaşandığı o okulu kafeye cevirmeleri çok güzel bir detay olmuş kitap çok başarılı bir kitap olmustur çoğumuza ilk okuma alışkanlığı kazandıran bi kitapBeyza Alkoç