YENİ FOBİ KİLİDİ AÇILDI: KLOZET
Neler diyebilirim bilmiyorum.Sırf bu inceleme için hesap açtım. Kitabın yüz küsür sayfasına kadar bayılarak okuduğum bir korku/gerilim kitabıydı.Karakterlerin hepsi ile bir bağ kurdum. Yarı psikopat Henry'mle, kalbi çokça kırılmış olan yaralı Peter'imle, kelimelerin yetersiz kalacağı biricik Beaver'ımla ve de Jonessy'imle. Ama onu yapmayacaktın Stephan King.
İnceleme: Yazarın dili gayet akıcı ve de hoş.İlk başlarda biraz karışık geliyor fakat ilk 15-20 sayfada olaylar oturuyor. Bize önce karakterli, kendi iç dünyalarını tanıtıyor sonraysa o lanet kamp başlıyor.Ve karakterimiz bir YARATIKLA ölüm kalım mücadelesine girişiyor(Ama ilk olarak Beaver ve Jonessy)Sonrası biraz spoiler olur ama neyse,
SPOİLER:
Bizim McCarthy yani kamplarına gelen yabancı adam bir gece tuvalete kalkıyor. Ve balığımsı, dev, iğrenç,pislik, arsız bir YARATIK sevgili Rick'in iç organlarını kemirerek dışarı çıkıyor.Neresinden mi? Boşverin. Sonra biricik Beaver'ım o yaratık dışarı çıkmasın diye klozet kapağının üstüne oturuyor. Jonassyden bant alıp gelecek. Sonra Beaver yere düşürdüğü kürdanlardan birini almak için(kürdan çiğneme takıntısı var ver annesi bir gün bu yüzden öleceğini söylüyor:) eğildiğinde yaratık dışarı çıkıyor ve sonrası... Allah belanı versin Stephan King...
Neyse iki arkadaşımız daha var aslında bunlar dörtlü ama neyse. Henry ve Pete 30 kilometre uzaktaki bir marketten alışveriş yapmak için şehre iniyorlar dönüş yolunda tipiye yakalanıyorlar fakat her şey güzel giderken karşılarına bir kadın çıkıyor ve bu yüzden kaza yapıyorlar. Ama sen kurtuluyorlar kızın komada sanıp kadını alıyorlar ama aslında kadının içinde de bir yaratık var.Henry bizimkilerin yanına gidip yardım çağırmak için holl in the wala geri dönüyor. Pete de alkolik ve arabada unuttuğu biraları geri almak için dönüyor. Yolda bacağına bir şey oluyor kazadan dolayı yaralanmıştı. Ayrıca alkol yüzünden de bayılıyor fırtınanın ortasında. Elimizde yalnızca Henry kaldı ama merak etmeyin zaten intihar etme planları kuruyordu. Bu olayların üstünde direkt kendini. öldürür. Öyle işte birde gökyüzünde ışıklar var. Ve bölge karantinaya alınıyor sebebini daha
bilmiyoruz. Karakterlerimiz geçmişlerinden yola çıkarak bu canavardan kurtulmaya çalışacak. Gerçi yani yaşayan var mı?
(Jonessyde sizlere ömür)
Neyse işte böyle kitabın sonunu bilemiyorum çünkü 120'ye küsürüncü sayfadan sonra okumayı bıraktım Allah belanı versin Stephan King. İyi yazarsın da şu karakterleri öldürmesen olmaz mı!???