O odada, bu gece yaşananlar bana kalsın; doğrusu ben o gecenin bir saniyesini bile unutmadım, asla unutmak da istemem.Çünkü o gece bir insanın yaşamı için mücadele verdim, zira tekrarlıyorum: Bu mücadele, ölüm kalım mücadelesiydi. Bu yabancı insanın, bu artık yarı yarıya kayıp insanın ölüm tehdit altındaki birinin tüm hırs ve tutkusuyla en son şeye sarıldığını yadsınamaz biçimde bütün hücrelerimle çok açık bir şekilde hissetmiştim.Ayaklarının altındaki uçurumu hisseden biri gibi sarılmıştı bana.