Bitti! Aptalca bir söz bu. Neden bitsin ki? Bitmek ve salt yokluk; aynıdır tamamen ikisi de! Ne işimize yarar sonsuz yaratılış? Dönüştürmek yaratılanı hiçliğe? ‘Bitti artık!’ Nedir bunun anlamı? ‘Var olmamıştı hiç’, demek gibi bir şey bu, Ve dönüp dolaşıyor daire halinde, sanki varmış gibi! Yeğlerim ben bundan dolayı sonsuz boşluğu.
Goethe Der ki
··1 alıntı·
226 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.