Güzel bir kitaptı. Tavsiye ediyorum. İnsanın ne oldum değil ne olacağım demesi gerektiğine dair konuyu baz almış. Ve bir insanın maddeye birde kişilerin görüşüne çok önem verdiğinde ne hal alıyor gözler önüne sunmuş.
Yalnız insan teklik de belli ediyor kendini. Aslen insan tek başınayken mutlu olabilmeli yalnızlığın benliğine neler katabileceğini keşfetmeli.