Film senaryosu olmaya çok uygun bir kısa roman. Bugüne kadar yapılmadı ise yakında uyarlaması yapılır mutlaka.
Kitabı beğendim ancak okuduğum diğer Murakami roman ve öykü kitaplarından kaynakli beklentim yuksek oldugundan bir miktar hayal kirikligi yaratti. Yazarin en parlak romanlarından değil kesinlikle, ama elbette yine de iyi bir kitap.
Murakami'yi okumaya bu romanla başlanmamali bence.