·410 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2024 18:04 Fatih Çıtlak hocamızin dervişliğe niyet etmiş kimseler için yol gösterici olması amacıyla kaleme almis olduğu bu eserinden gerek hocama karşı tutumlarimda olsun gerek diğer veli zâtlara karşı duyduğum hürmet ve muhabbet açısından (hatalarimiz olmakla birlikte) bendeniz çok fazla istifade ettim. Her kurumun bir usulü olduğu gibi dervişlik yolunun da bir usulü, erkânı olduğunu kiymetli hocam yeri geldiğinde ayrıntılara girerek çok güzel bir şekilde açıklamış kendisinden Allah razı olsun.