·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Temmuz 2024 00:26 Bu kitabı bitirdiğim için kendimle gurur duyuyorum. O kadar zordu ki benim için. Evet başarılı bir kitap ancak her kitap herkes için yazılmamıştır. Her kitabın bir okuyucu kitlesi vardır ve ben bu kitle içinde yer almıyorum. Okudum ama zevk almadım. Ne güzel kitaptı diyemedim bitirdiğimde. Bu kadar ses getirdiğine göre elbette başarılıdır ancak benim için okuduğum en zor kitaplardan biriydi. Yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim. Bana asla okuma zevki vermedi. Kitabı sevmediğim yeterince belli olduysa sözlerimi burada bitirebilirim. Saygılar efendim.