Roman
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2024 43. kitabı
#okudumbitti# Derin Mavi'nin His adlı serisinin son kitabını bitirdim. Okurken Ateş'e çok kızdım. Ne olursa olsun bunu Hare'ye yapmasına hakkı yoktu. Hare'ye de çok üzüldüm. Sevdiği ve güvendiği bir insandan darbe yemek çok zor bir şey. Ama sonra da Ateşin bunu bir amaç için yaptığını öğrenince de takdir ettim. Her ne kadar bunu isteyerek yapmış olsa da pişman olması ayrı güzeldi. Hare'nin güçlü olmasına çok sevindim. En azından istediği her şeyi yapabilir. Kraliçe Sofiayla konuşması da güzeldi. Sofia asla pes etmiyor. Ama Hare'nin son anda yaptığı plan gayet iyiydi. Okurken Sofia bunu hak etti dedim. Ne de olsa eden daima bulur. Hare ne olursa olsun bebeği doğurmakta kararlı. Ama ne yazık ki düşündüğüm gibi olmadı. Gerçekten de okuyunca şok oldum. Okurken Alya'ya her ne kadar sinir olsam da bir yandan da çok üzüldüm. Emel de tam bir şeytan. Tam ne olacak derken Hakan'ın ona gününü göstermesi bence gayet iyi oldu. Sonu ise güzel bitti. Kimi zaman hüzün kimi zaman da heyecanlı bir hikayeydi. Puanım 10 üzerinden 10.
Edebiyat & Roman
His 4: Son AlacakaranlıkDuruMavii · Epsilon · 2022231 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.