Biyografi tahtının tek sahibi. Konu ile ilgili değil belki ama bunu söylemeden edemezdim doğrusu. Sezar'ın Hakkı Sezar'a der ve konumuza dönerim. Kitapların büyülü dünyasına ilk olarak bu kitapla adım attım. Ne yalan söyleyeyim kitap okuma alışkanlığını elde etmek oldukça güç bir durum bilirsiniz. Eğer birilerine kitap okuma alışkanlığı kazandırmak istiyorsanız naçizane tavsiyem, yazar olarak Stefan Zweig derim. Yazımın en başında belirttiğim gibi çünkü Biyografi ondan sorulur ve ayrıca kullandığı dil de sade, anlaşılır ama bir o kadar etkileyicidir. Satranç kitabını okuduktan sonra hayatımın şokunu yaşamıştım (ilk kitap okuyuşum tabi). Bu kadar kısacık bir öyküde nasıl bu kadar etkileyici olabiliyor diye sormuştum kendime. Abarttığımı düşünenler olabilir ama inanın ilk defa tanışacak olanlar bu yazımı dikkate alsın derim. Stefan okuyanlar bunun bir abartı olmadığını bilir. Ayrıca Lütfen birazcık da acıklı hayatını okuyup öyle bu kitaba başlayın derim. Sanırım kitap haricinde her şeyi yazdım denebilir. Böyle işte...