Her insanın yaşamında çok istediği ancak sahip olamadığı bir şeyler vardır.
Ya da sahip olup kaybettiği şeyler...
Bazen de sahip olduğu ancak kurtulmak istediği şeyler...
Kitap psikodrama şeklinde anlatılmış. Okuyucuyu sıkmayan oldukça akıcı bir anlatımı var.
Çok derin felsefik güzel bir anlatımı var.