·128 syf.····Okunma: 28 Temmuz 2024 00:42 Ayfer Tunç’un okuduğum ilk kitabı. İlk başta şok oldum kitap yanlış basılmış falan sandım. Meğer farklı bir sistemde ilerliyormuş biraz geç anladım :) Hikayesi çok güzeldi. Hikayelerin en sevmediğim kısmı sonunun bize bırakılması. Sonu mutlu bitse ne bileyim ya da en azından bitse havada kalmasa :) çok beğendiğim bir hikaye oldu .. tavsiye ederim 8/10
*Yaşamak her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde. -Ben de yaşadım, sizin kadar!-
*Herkesinki gibi, benim hayatım da roman. Hep, ne olduğunu bilemediğim büyük eksiğinin yakında tamamlanacağını umduğum bir roman.
*Güzel olacağından emin olduğumuz günlerin gelip bizi bulacağına inandığımız hayatımızı yarıladık çoktan. Güzel olacağından emin olduğumuz günler gelip bizi bulmadı. #ayfertunç #suzandefter